Неполадки поїздів Hyundai обіцяють відремонтувати впродовж трьох місяців
Про це сказав менеджер проекту Hyundai Rotem Донг Хун Лі, інформує finance.ua.
За його словами, функціональні проблеми в роботі поїздів вирішать впродовж перших трьох місяців експлуатації.
Він також розповів, що з пасажирами в усіх напрямках курсування поїздів їздитиме бортовий інженер, який збиратиме зауваження пасажирів.
"Що стосується, наприклад, кондиціонерної системи: у нас в поїзді регулювання температури автоматичне. Ми поставили ці кондиціонери за європейськими стандартами. Припустимо, ми поставили на певну температуру. Якщо температура зовнішня падає, температура в поїзді автоматично підвищується. Деяким пасажирам таке регулювання незвичне, тому виходять різні думки про роботу кондиціонерної системи", - відзначив Донг Хун Лі.
"І тому буває, що в одному вагоні пасажир говорить "холодно", а інший каже "жарко", - зауважив він.
За словами менеджера, різні зауваження у пасажирів є також щодо роботи туалетів, дверей тощо. Тому
"Перші три місяці ми будемо слухати коментарі пасажирів, а необхідні моменти будемо виправляти", - зазначив Донг Хун Лі.
За його словами, сам поїзд складається з 3 тисяч деталей, а рухомий склад - з 20 000 деталей, тому важко сказати, що не було проблем після експлуатації. Є деякі функціональні проблеми, але їх вирішують з "Укрзалізницею", з виробником деталей і командою техобслуговування.
Обмежений інтернет
В даний момент у поїздах Hyundai максимальна швидкість інтернету сягає лише 12 Кбіт/сек і використовувати wi-fi можна лише з мобільного телефону. За словами Донга Хун Лі, територія України є значно більшою, ніж Кореї станції знаходяться дальше одна від одної. Відповідно, є моменти, коли немає мобільного зв'язку тощо.
Систему інтернету в швидкісних поїздах також поки удосконалюють.
"Зараз ми встановлюємо іншу систему, WIMAX, щоб пасажири могли використовувати інтернет у всіх ділянках. Коли умови інфраструктури для wi-fi вдосконалюються, інтернет буде на всіх ділянках", - поінфомував менеджер проекту Hyundai Rotem.
Як повідомлялося, поїзди Hyundai почали курсувати Україною 27 травня. Ремонтувати потяги погодилася корейська сторона. Відповідний контракт "Укрзалізниця" підписала з компанією Hyundai.