Укрзалізниця збільшила продажі онлайн-квитків
При цьому частка онлайн-продажу квитків становить 2,32%. Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, кількість проданих електронних квитків з кожним роком зростає. До прикладу, у 2009 році такі продажі становили близько 83 тис. квитків, у 2010 році – більше 130 тис., а у 2011 році – майже 700 тис.
Послуга онлайн купівлі залізничних квитків доступна громадянам з 2008 року. На сьогодні кількість проданих квитків через інтернет становить більше 1,5 млн.
У травні 2012 року Укрзалізниця, спеціально до Євро-2012 та з метою розширення сфери послуг у пасажирських перевезеннях, запровадила власну автоматизовану систему продажу квитків через електронні канали обслуговування.
Купити квиток онлайн може кожен. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму на сайті «Українських залізниць» або ж за прямим посиланням http://booking.uz.gov.ua/. Нова послуга дозволяє обрати маршрут, дізнатися про наявність місць на потрібну дату, оплатити вартість проїзду. Оплата здійснюється звичними для громадян платіжними елементами НСМЕП, VISA, MasterCard, Webmoney.
Онлайн-купівля квитків – це доступно та зручно: не потрібно вистоювати довгих черг, просити касира про певне місце.
Та все ж, недоліки є. І один з них у тому, що сам паперовий квиток необхідно отримати перед від’їздом у центральних касах або ж на залізничному вокзалі. А ще доведеться переплатити 25-30 гривень за друк електронного квитка - до ціни додається 20 гривень за послугу інтернет-бронювання і комісія.
Наразі, як стверджують в Укрзалізниці, усі можливі похибки у роботі нової онлайн-системи вивчаються й усуваються. А для зручності пасажирів працює колишня система бронювання залізничних квитків е-kvytok.ua