Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В "Укравтопромі" радять не квапитись із купівлею іномарок

В
Фото: gazeta.lviv.ua
Ціни на імпортні автомобілі через введення нового спецмита суттєво не зростуть. Також не подорожчають вітчизняні авто.

У цьому запевнив президент асоціації "Укравтопром" Михайло Рєзник, пише "ЛІГАБізнесІнформ".

"Не потрібно розбурхувати ринок і витрачати сьогодні останні гроші на купівлю авто. 1 січня 2014-го року ПДВ зменшиться на 3%, про це сьогодні не говорять. Наша позиція - відпускні ціни значно не зміняться в тих розмірах, про які заявляють імпортери", - сказав він.

Президент "Укоавтопрому" також заявив, що імпортери вже домовляються з материнськими компаніями про зниження відпускних цін для українського ринку.

"Наприклад, АвтоВАЗ уже почав такі переговори", - сказав він.

Курс впливовіший за мито

Про те, що ціни на автомобілі не суттєво зміняться через зростання мита на 5-10%, заявив і глава GM Europe Нік Райлі.

"Міжнародні виробники залишаються на цьому ринку, вони ухвалили рішення знизити свій дохід і залишитися на ринку. Зміна обмінного курсу може значно серйозніше вдарити по внутрішнім цінам, ніж мито", - наголосив він.

Додамо, що раніше у коментарі iPress.ua генеральний директор Асоціації автоімпортерів і дилерів України Олег Назаренко заявив, що імпортери автомобілів в Україні намагатимуться ввезти максимальну кількість авто впродовж місяця, щоб втримати ціни.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Єврокомісія закликає Україну відмовитись від спецмита на іномарки

Але пізніше автоімпортери планують повністю припинити імпорт.

"Я думаю, з 13 квітня імпорт в Україну автомобілів зупиниться", - додав він.

Нагадаємо, що Україна минулого тижня запровадила спеціальні заходи щодо імпорту легкових автомобілів у вигляді додаткового ввізного мита, яке становитиме 6,5% та 13%.

Ним обкладатимуть легкові автомобілі з двигуном від тисячі до 2,2 тис кубічних сантиметрів, пояснила Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі на сторінках газети "Урядовий кур'єр". Рішення, яке поширюватиметься на автомобілі незалежно від країни виробника, набуде чинності 13 квітня та діятиме три роки.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico