100 років у жовтій майці лідера: "Тур де Франс" святкує ювілей
Велогонка "Тур де Франс", або "Велика петля", спочатку була заснована як рекламний проект газети L'Auto і принесла їй неймовірний успіх, збільшивши кількість передплатників у 10 разів за 5 років.
Пізніше з рекламної гонки "Тур де Франс" перетворився в тритижневе щорічне змагання, а потім і в культовий захід, який французи вважають своєю національною гордістю.
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Оголений велопробіг: у Лондоні і Мехіко виступили проти авто
Веломарафон вимагає від спортсменів максимальної витривалості, а від уболівальників - фантазії та креативу у вигляді божевільних костюмів чи інсталяцій на підтримку улюблених учасників.
Джерело: adme.ru