Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Більшість маркетингових потуг у соцмережах - марна трата часу

Більшість маркетингових потуг у соцмережах - марна трата часу
Фото: mashable.com
Почалася зворотна негативна реакція маркетингу з допомогою соціальних медіа. Звинувачуйте у цьому дивну команду у складі The Onion і IBM.

У фільмі The Onion показано роботу ідеальних "експертів" соціальних медіа безпосередньо перед Днем Подяки. Крім того, у Big Blue були опубліковані дані, які показують, що Facebook мав дуже незначний вплив на результати продажів у Чорну п'ятницю, а вплив Twitter фактично дорівнював нулю.

Подвійний удар підтвердив мою глибоку підозру, що причиною завзяття і пустої модної балаканини навколо маркетингу у соціальних медіа за останні кілька років була сама по собі форма маркетингу з боку деяких самозакоханих експертів, які хотіли непогано заробити на переляканих технологічних компаніях. Ми не можемо говорити, що зовсім немає яскравих, чесних людей, які хочуть чесно заробити на торгівлі. Просто я продовжую чекати, поки комусь із них не трапиться нагода, яку отримав Джері Магуайер.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корови в Кремнієвій долині

Для тих, хто не знайомий з кіно, Джеррі Магуайер (Том Круз) був спортивним агентом, який, втомившись від нечесності в своїй галузі, написав звернення, надрукував його паперові копії, які він роздав всім іншим працівникам компанії. (Нічому не дивуйтесь, це був всього лише 1996 рік.) Справи не спрацювали так, як планувалося, але принаймні він отримав Рене Зельвегер. Якщо ви маркетолог у галузі соціальних медіа, який відчувається трохи у стилі Магуайера останнім часом, ось кілька тез саме для вас:

Ніхто більше не купується на Лайки

Це ще можна було пробачити в 2009 році - намагатися назбирати якомога більше шанувальників у Facebook, але сьогодні, коли надворі майже 2013 рік, настав час визнати, наскільки безглуздим є це заняття. Це особливо вірно у випадку, якщо споживач повинен лайкнути щось для того, щоб взяти участь в акції. Звичайно, ви отримаєте визнання, якщо друг цього споживача побачить цей лайк, але по правді кажучи, ваш цільовий клієнт не повинен обов'язково уподобати вас. Він або вона просто хоче спробувати щось виграти. Таким чином, це визнання, яка приходить через отриманий лайк - будь то рекламна історія або просте оновлення в Facebook Ticker - є підробним або шахрайським. Так само, як і в реальному житті або в ексцентричній комедії, вам не вдасться обдурити і змусити когось уподобати вас. Все неодмінно з'ясується пізніше.

Утилізація взаємодії з клієнтами на Twitter не зробить вас Стівом Джобсом

Ми всі бачили і чули історії про лютих клієнтів, які скиглять про свої неприємності із Twitter, а потім компетентний представник із відділу обслуговування клієнтів Twitter допомагає нам все виправити. Але ось інша історія для вас: цього літа в мене були неприємності із United Airlines. Я поскаржився їм на своє незадоволення у Twitter, але United Airlines мені так і не відповіли. Ну і витримка! Тепер, найкумедніша частина цієї історії. Якби мені потрібно було зробити наступне бронювання квитків, а ціни у United Airlines були на $ 10 дешевшими, ніж у найближчої авіакомпанії, я знову замовив би у них. Це не тому, що я людина, яка все пробачає. Це тому, що для мене, ціна - мій головний пріоритет у бронюванні квитків на рейс. З іншого боку, у мене був чудовий досвід співпраці через Twitter влітку цього року із Best Buy, але знову ж таки, я б відклав їх пропозиції не роздумуючи, якби Amazon продавав свій товар за більш низькою ціною. Мораль: Служба обслуговування клієнтів за допомогою соціальних медіа є великою справою, яка часто не має великого значення.

І останній приклад: Ще в 2005 році Dell став хлопчиком для биття через своє ігнорування супер-скиглія Джеффа Джарвіса, чий блог DellHell став яскравим прикладом того, у яку пастку можуть потрапити бренди, якщо вони не мають стратегії роботи із соціальними медіа. Після того Dell набрав цілу купу експертів соціальних медіа, щоб виправити стан справ для себе. Відтепер компанія є моделлю для будь-якого бренду, який хоче налагодити діалог з клієнтами в соціальних медіа. Проте, що це дало самій компанії Dell? Ну, не дуже багато. Як нещодавно писав The Guardian, "Dell виглядає дуже нездоровим представником бізнесу персональних комп’ютерів".

Ви не видавець

Бренди не є видавцями. Бренди – це рекламодавці. Видавці - є видавцями. Наприклад, Coca-Cola має 55 мільйонів шанувальників у Facebook і робить велику роботу, надаючи їм повідомлення про новини у роботі компанії. Але, якщо вірити дослідженню PageLever, Coca-Cola може тішитися з того, якщо їй вдається розповісти 6% своїм шанувальників про зміну свого статусу. Якщо вона захоче охопити інших 94% своїх фанів, тоді компанія повинна платити. Тепер я питаю вас: Який видавець погодиться платити гроші іншій медіа компанії, щоб охопити своїх власних читачів? Інший приклад: IBM стверджує, що має доступ до 32 тис особистих блогів та іншої великої кількості змісту професійного рівня. Тим не менш, ніхто не заходить на IBM.com., щоб почитати свіжих редакційних матеріалів. Незалежно від того, наскільки вони хороші, читач буде завжди підозрювати, що їх метою є не встановлення істини, але промоція продуктів IBM. Все це добре, але насправді це є реклама, а не публікація.

Секрет вдалого маркетингу у соціальних медіа такий: виготовляти гарну продукцію і пропонувати хороший сервіс. Якщо ви не можете обдурити людей "лайкнути" Ваш бренд, можливо, тоді ви спробуєте зробити так, щоб їм насправді сподобався ваш бренд. Як? Не давайте надмірних обіцянок, пропонуйте надмірну якість. Ваші продукти і послуги мають бути дуже, дуже добрими. Це не означає, що ви повинні повністю відмовитися від маркетингу і зв'язку з клієнтами через соціальні медіа. Кожного разу, коли у вас є щось цікавого сказати, використовуйте у різний спосіб Twitter або Facebook, щоб це зробити. Але припиняйте розміщувати милі фотографії цуценят для того, щоб здобути якнайбільше дешевих лайків.

І якщо ви коли-небудь зрозумієте, що працюєте собі в збиток, запитайте себе: Що б Джері зробив у такому випадку?

Оригінал: mashable.com

Переклад: ipress.ua

путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен