Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

BlackBerry, Ти робиш усе неправильно

BlackBerry, Ти робиш усе неправильно
Торстен Хейнс. Фото: osp.ru
Мет Бернс у своєму блозі на techcrunch.com розповідає, чому компанія BlackBerry зробила величезну помилку, анонсувавши вихід нового смартфону, коли її останній пристрій Z10 щойно надійшов у продаж. iPress.ua пропонує переклад роздумів про неправильну стратегію реклами.

Генеральний директор BlackBerry Торстен Гайнс нещодавно підтвердив CNET, що компанія випустить пристрій середнього класу ще цього року, і новий "захоплюючий" флагманський пристрій компанії може з`явитися під час зимових свят. "Він (новий флагман) піднесе BlackBerry 10 на новий рівень з точки зору користувацького досвіду," - сказав він.

Чудово! До кінця цього року на ринку з'явиться ще один пристрій на ОС BlackBerry 10. А як справи із Z10, пане Гайнс?

Z10, нинішній флагманський корабель у флотилії BlackBerry, почали продавати у Європі та Канаді на початку лютого. За даними Rogers Wireless, це був найуспішніший старт BlackBerry в історії. Але потім, через місяць, Rogers, разом з Bell та Virgin, знизили ціну Z10 на $40, довівши її до $99 - такої самої суми як в iPhone 5.
Цей смартфон щойно став доступним для абонентів AT&T у США. Для абонентів Verizon і T-Mobile він також став вже доступним. В усіх цих трьох мережах він коштуватиме $199.

Але ж чекайте. Не купуйте Z10. Хіба ви не чули, що сказав генеральний директор? Лише за декілька місяців буде захоплюючий новий смартфон!

Я хочу вірити у Тебе, BlackBerry. Рік тому я написав колонку "Час знову повірити у RIM та BlackBerry". Люди казали, що я божевільний. Джон Ґрубер у своєму блозі зберіг цю колонку для подальшого осуду. Але зараз, рік потому, Z10 пробився на ринок, і це пристрій високої якості. У магазині додатків для BlackBerry 10 - App World - є 100 тис. додатків, і щотижня з'являються нові. Але Ти мене розчаровуєш.

Розповідай про свої теперішні пристрої, Гайнсе. Змушуй усіх зосередити увагу на Z10 та ще не запущеному Q10. Вони справді є високоякісними смартфонами, якими BlackBerry має дуже пишатися.

Після прочитання статті у CNET, наш канадський репортер Даррел Етерінгтон заявив сьогодні, що його канадський гнів і смуток змішані разом у незрозумілій, проте смачній юшці (я думаю, це означає розчарування).
Перше правило реклами, якого треба дотримуватися, продаючи споживчу електроніку: "Не розповідай про майбутні продукти, поки на ринку продаються попередні пристрої". Z10 навіть ще не всюди доступний у продажу! Q10 з QWERTY-клавіатурою з'явиться в американських операторів мобільного зв'язку лише за декілька місяців! А ви вже розповідаєте про майбутні флагманські пристрої? Заспокойтеся і зосередьтеся на сьогоденні.

У цей момент споживачі починають розуміти, що їхні смартфони будуть вважатися застарілими вже через декілька місяців. Це особливо стосується світу ОС Android, у якому HTC, Samsung і Motorola постійно перевершують один одного. Але темпи випуску нових продуктів є повільнішими, методичнішими, коли на ринку є один виробник. Як у випадку з Apple.

На рік виходить лише один iPhone. Коли ви купуєте iPhone у перший день його появи на ринку, усім зрозуміло, що у вас буде найкращий iPhone протягом цілого року. Це поверхневе, але цінне відчуття та перевага Z10 аж до цього інтерв'ю CNET.

Тепер BlackBerry просить тих своїх шанувальників, які ще в неї залишилися, не лише ризикнути з невипробуваною платформою, але й зробити це, знаючи, що їхній пристрій, який вони, ймовірно, купили з двох- або трирічним контрактом, ймовірно, застаріє ще до кінця року.

І поки ми тут розповідаємо, які речі робити неправильно, краще б стаття у Forbes про повне захоплення екрану смартфона рекламним банером та застосування цього нового маркетингового ходу BlackBerry для просування Z10 була неправдою. Неможливо встановити контакт зі споживачем, дратуючи його повноекранним банером чи роликом. Так можна довести людей лише до сказу.

BlackBerry 2013 року дуже відрізняється від Research in Motion 2012 року (у 2013 році відбулася зміна назви компанії - iPress.ua). У ній є ознаки життя. BlackBerry відчуває себе войовничим молодим бійцем, а не колишнім чемпіоном, що набрав зайву вагу та втратив форму. Research in Motion вже померла, і молода та позірно недосвідчена BlackBerry зайняла її місце. Я досі вважаю, що компанія може відвоювати свої позиції та досягти певного успіху. Але лише якщо вона кине усі сили на просування Z10 і мовчатиме про майбутні пристрої.

Джерело: techcrunch.com

Переклад: iPress.ua

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight