15 порад для безпечного онлайн-шопінгу в інтернеті
Поради розбиті на блоки: що робити перед тим, як зробити покупку, як поводитися під час покупки і після того, як товар був куплений.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 цифрових трендів що формують досвід споживача
Перед тим, як купити:
1. Варто перевірити адресу інтернет-магазину. Якщо він починається з https://, «S» вказує на безпечне з’єднання) також в деяких браузерах поруч буде відображатися іконка замку.
2. Якщо покупка проходить на міжнародному сайті, можна відкрити головний сайт компанії, а вже з нього перейти на сторінку, яку вони рекомендують для онлайн-покупок в Україні.
3. Перед покупкою варто ознайомитися з політикою конфіденційності компанії, з тим, як вона розпоряджається особистими даними користувачів.
4. Наявність на сайті іконки MasterCard SecureCode вказує на те, що безпека даного онлайн-магазину була підтверджена MasterCard.
5. Перевірте, чи зареєстрований інтернет-магазин у відповідності з офіційним законодавством. Зверніть увагу також на контактну інформацію, способи платежу і доставки, строки та умови, період очікування і процедуру повернення.
6. Зберіть рекомендації про роботу конкретно цього інтернет-магазину.
7. Не варто купувати дорогі товари у невідомих продавців.
Під час покупки:
8. Покупця можуть попросити про таких даних, як: бренд картки, номер картки, ім’я власника картки, термін дії картки, захисний код перевірки справжності карти — CVC2 та адресу доставки.
9. Ніколи не варто вказувати PIN-код карти в інтернеті.
10. Фінансову та особисту інформацію ніколи не слід відсилати по електронній пошті. Банки і платіжні системи ніколи не запитують таку інформацію поштою.
Після покупки:
11. Ведіть облік онлайн-транзакцій. Роздруковуйте або зберігайте принт-скріни сторінок підтверджують покупки та квитанції.
12. Перевіряйте стан платіжної картки, щоб переконатися в правильній обробці замовлення.
13. Товари, куплені онлайн, за законодавством можна повернути протягом 14 днів.
14. Можна отримати компенсацію платежу, якщо щось не так з покупкою, через MasterCard платежу. Наприклад, якщо у платіжній відомості помилки, або покупець не отримав замовлення. В першу чергу потрібно звернутися в онлайн-магазин, але якщо продавець не може вам допомогти — в банк.
15. Як тільки ви повідомили банку про втрату або крадіжку вашої платіжної картки, ви не несете жодної відповідальності за наступні операції, здійснені за допомогою цієї картки.
Оригінал: 3oko.com.ua