Генконструктор Су-25 спростував російську версію катастрофи рейсу МН-17: штурмовик не міг збити Boeing
Про це президент науково-виробничого концерну "Штурмовики Сухого", генеральний конструктор літака Су-25 Володимир Бабак заявив в інтерв’ю німецьким медіакомпаніям NDR та WDR та газеті Süddeutsche Zeitung.
Бабак заперечує російську версію катастрофи MH-17 про те, що літак, який летів на висоті 10 500 м, міг збити Су-25.
За його словами, штурмовик міг би атакувати Boeing на висоті три-чотири тисячі метрів, але збити літак, що летить на висоті 10,5 км, Су-25 не може.
Бабак пояснив, що він та його команда "сконструювали цей літак так, що він може застосовуватися лише на малих та середніх висотах".
Хоча конструктор і визнав, що літак може короткочасно підніматися на велику висоту, але для того, щоб знищити Boeing, який на момент катастрофи розвалився у повітрі, на Су-25, за його словами, необхідно встановити важкі ракети.
ЧИТАЙТЕ: Очевидці про катастрофу MH17: "Буком" керували росіяни
Бабак зазначив, що ракети класу "повітря-повітря" могли завдати малайзійському літаку лише пошкоджень, але не призвести до того, що сталося.
Він вважає, що значно більше факторів свідчить про те, що "Boeing 777" став жертвою ракети класу "земля-повітря", яку випустили з установки "Бук".
"Я вважаю, усі твердження про причетність до цієї трагедії Су-25 - це спроба заховати кінці у воду. По-іншому я це не можу пояснити. Нам незрозуміло, як Су-25 міг би збити Boeing", - заявив конструктор.
Раніше Міжнародна комісія з розслідування обставин трагедії з малайзійським "Боїнгом" MH-17 достовірно встановила, що пасажирський літак збив російсько-зенітний комплекс "Бук-М1-2" з унікальною модифікацією.
17 липня російські військові збили пасажирський лайнер "Боїнг-777" Малайзійських авіаліній із 298 пасажирами на борту. Літак упав поблизу Тореза Донецької області. СБУ з'ясувала, що ракета, якою був збитий "Боїнг" випустили поблизу міста Сніжне.