Колеснікову мало швидкісних потягів – він обіцяє наземне метро
Про це сказав віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури України Борис Колесніков у Вашингтоні, де він переймає досвід з будівництва наземного метро у місцевих спеціалістів.
За словами ініціатора швидкісного руху та купівлі корейських потягів, відкрите метро більш економічне, простіше та ефективніше у керуванні. Також Борис Колесніков наголосив на оптимальному співвідношенні "ціна - якість" в контексті наземного метрополітену.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Японія інвестуватиме у розвиток київського метро
Віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури розповів американцям, що відкрите метро вже проектується у Донецьку, спеціалісти також вивчають можливість проведення такого метро у районах Києва, Харкова та Дніпропетровська, де немає історичних будівель.
"Такий зручний та швидкий вид транспорту необхідний і для інших міст, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, та Одесі через складну геологію міста. Немає сенсу вести метро під землю, адже у 2,5 рази дешевше вести відкритим способом", - сказав Борис Колесніков.
Він зазначив, що за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного, і кожне місто-мільйонник може використати це.
Своїм копійка теж може перепасти
За словами Бориса Колеснікова, українську сторону найбільше цікавить можливість функціонування відкритого метро під час снігопадів, які характерні для українського клімату.
"Ми отримали попереднє розуміння щодо снігозахисту, сьогодні дуже важливо врахувати усі зауваження американських спеціалістів. Послуги американських консалтингових компаній у плані снігозахисту будуть для нас дуже корисними", - зазначив міністр.
Він наголосив на тому, що в будівництві уряд планує використовувати вітчизняні матеріали.
"Ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використана максимальна кількість вітчизняних матеріалів", - сказав Борис Колесніков.
Окрім того, за його словами, він сподівається, що в Україні виробники спроможуться на випуск рухомого складу метро і не треба буде закуповувати його в іноземних виробників.