Львівські сапери на передовій: чотири рази підривалися на міні, але йшли в атаку!
Жодна операція, яка проводилася в зоні АТО, в тій чи іншій мірі не обходилася без їхньої участі, звітують у Львівському регіональному медіа-центрі Міноборони України.
Механік-водій рядовий Олександр Дикий та командир машини прапорщик Іван Грех розповів про випадок, коли їм довелось виїжджати на підмогу бійцям 32-го блокпосту, які перебували в оточенні.
Дорогою сепаратисти двічі підривали машину на фугасах керованої дії, через значну силу вибуху механік-водій втратив свідомість, але 53-й річний прапорщик його врятував.
Інший екіпаж БМР-2, на чолі із старшим сержантом Богданом Бавдисом, розпочав виконання своїх бойових завдань на початку 2015 року.
20 січня в районі села Спартак неподалік від Донецького аеропорту, супроводжуючи колону загальновійськової техніки сил АТО, сапери підірвалися на фугасі керованої дії і пережили обстріл терористів.
Солдат Олександр Бороліс згадує, що, якби не вогнева підтримка бійців 93-ї бригади, то невідомо, чим би усе закінчилось.
26 січня 2015 року львівські спецпризначенці штурмували шахту в селі Жаркоє і знову старший сержант Богдан Бавдис був у передових бойових порядках вже на новому БМРі. У екіпажі з іншим механіком-водієм, але не менш вправним, сержантом Іваном Ковалем. Сапери супроводжували наші війська до наміченої цілі. На шляху нашого наступу ворог застосував димову завісу, намагаючись спантеличити наших військовослужбовців.
Після кількагодинних боїв шахту таки вдалось взяти.
Львівські сапери також брали участь у звільненні Логвинового на початку лютого. Біля в’їзду в населений пункт у машину влучив сняряд. Проте це не завадило бійцям разом із десантниками зупинити колону із трьох ворожих танків.