Сталіна порівняли з інтернет-ресурсами: був небагатослівний та полонив мільйони
03 липня 2012, 12:40
Йосиф Сталін та Володимир Ленін. Фото: historicalwallpapers.blogspot.com
Російська громадська організація жертв незаконних політичних репресій створила серію рекламних плакатів "Сталін - він як ...".
Як пише журнал "Большой город", таким чином організація вирішила зрозумілою мовою розповісти молоді про сталінські репресії.
На одному з плакатів Йосифа Сталіна порівнюють із соціальною мережею Facebook - він "закликав ділитися інформацією".
На іншому повідомляється, що він "як Twitter - був небагатослівний". На плакатах Сталіна також порівнюють з YouTube ("дозволяв завантажувати та відправляти"), "ВКонтакте" ("полонив мільйони"), "Яндекс" ("відправляв пошукові запити") і Apple ("дорого обійшовся").
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Путін та Медведєв з макіяжем з’явились в центрі Берліна
В кінці кожного плаката дається відповідна історична довідка, наприклад: "681 692 осіб було засуджено до найвищої міри покарання – розстрілу" (під плакатом про Apple і "дорого обійшовся").
Нагадаємо, в Івано-Франківську на стовпах розвісили листівки із зображеннями Сталіна, Адольфа Гітлера і написом від імені фюрера: "Я також винищував українців. Поставте і мені пам'ятник".
Українці прагнуть викреслити із історії чорну сторінку. Фото: historicalwallpapers.blogspot.com
Схожий випадок виник в Запоріжжі, де розмістили білборд із зображенням Гітлера та словами: "Чем я хуже Сталина? Ставьте и мне памятник".