Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

iWatch: чи зможе новий гаджет принести успіх Apple?

iWatch: чи зможе новий гаджет принести успіх Apple?
Фото: socialmediatoday.com
Спроба компанії Apple розробити власний SmartWatch не має успішних прецедентів, але новий девайс має потенціал принести компанії прибутки у розмірі 50% і більше, - пише Bloomberg BusinessWeek.

Лише кілька пророчих технологій були дискредитовані так, як годинник від Діка Трейсі. З тих пір, як детектив у 1946 році вперше одягнув свій знаменитий годинник із двостороннім радіозв'язком, корпоративні гіганти витрачають мільйони доларів на експерименти із комп'ютерами на зап'ястях своїх клієнтів. Клієнтам це не надто подобається.

Починаючи від годинників-калькуляторів Casio в 1970-х роках та моделей Seiko із міні-клавіатурою в 1980-х, і закінчуючи підключеними до інтернету годинниками від Microsoft (MSFT), суспільство продовжує послідовно відкидати подібні пристрої, вважаючи їх зухвалими і тимчасовими новинками.

Sony (SNE) досі продовжує продавати свої моделі SmartWatches вартістю $ 129. Їх можна використовувати для перегляду електронної пошти, надсилання твітів, програвання музики, проте показники продажів цих девайсів не вражають. Ну і нарешті на цей шлях технологічних поразок вирішила ступити Apple (AAPL).

SmartWatches від Sony. Фото: smartphones24.ru

Команда з приблизно 100 спеціалістів працює над розробкою наручного годинника від Apple, що використовує смарт-технології. Компанія сподівається представити свій новий гаджет восени. Принаймні так кажуть люди, що добре ознайомлені із планами компанії.

Годинник, звичайно ж, показуватиме час, а також служитиме як аксесуар для iPhone. Це дозволить користувачам здійснювати і відповідати на дзвінки або перевіряти свої географічні  координати, не виймаючи самого телефону з кишені. Інші функції - це крокомір і, можливо, серцевий монітор.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Культ Apple: любов, релігія або помилка?

Департамент із використання патентів і товарних знаків США у своїх звітах розкриває інформацію, що компанія Apple подала щонайменше 79 заявок на патенти з 2001 року, які включають слово "наручний", один з них на пристрій з гнучким екраном, що працює на базі перетвореної кінетичної енергії.

Це більше, ніж просто пиха, стверджує Ананд Шрінівасан, аналітик Bloomberg. Якщо Apple вдасться переконати широку громадськість поміняти свій звичайний годинник на новий iWatch, компанія має хороші шанси відкрити для себе сферу бізнесу з валовим прибутком близько 60% – що вчетверо перевершує обсяги прибутків для телевізорів та відповідає хіба що масштабам реалізації iPhone - найбільш прибуткового продукту компанії.

Apple має шанс заробити на iWatch так само, як заробила на iPhone. Фото: appleinsider.ru

Лоренс Балтер, головний інвестиційний стратег Oracle Investment Research каже, що продажі iWatch можуть забезпечити валовий прибуток у розмірі 50% не гірше, ніж iPhone. Також очікується, що протягом перших шести місяців буде реалізовано 50 мільйонів одиниць нового продукту.

Колишній креативний директор компанії Nike (NKE) Скотт Вілсон каже, що витрати у розмірі $ 125 на створення спортивного годинника можна перетворити на роздрібну вартість менш ніж $ 50. Аналітик Citigroup (C) Олівер Чен каже, що весь світовий бізнес годинників може продемонструвати загальні обсяги продажів понад $ 60 млрд цього року, із них "нагоду заробити $ 6 млрд може отримати Apple". Він додає, що основна проблема полягає в розробці "чогось нового для споживачів, що повинно стати для них надзвичайно необхідним".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи досягла Apple свого піку?

До сих  пір Apple досягав успіху на тих ринках, де інші зазнавали невдач. До того, як з’явився перший iPod, існувало багато цифрових музичних плеєрів. Смартфони також існували до того, як з’явився iPhone, планшети передували появі iPad.

Однак, Apple - не єдина компанія, яка намагається знайти шляхи завоювання ринку наручних комп'ютерних рехнологій. Компанія-стартап Pebble Technology, що працює на основі технологій Palo Alto, вже отримала десятки тисяч попередніх замовлень на свій SmartWatch за $ 150. Годинник повинен мати бездротове підключення до смартфона користувача і повідомляти про дзвінки та короткий зміст повідомлень електронної пошти та смс. Годинник Pebble сумісний із програмним забезпеченням Apple і Google (GOOG), такими є також аналогічні продукти від компаній-стартапів Martian Watches і Meta Watch, а також очікуваний новий годинник від компанії Smartfitty.

Технологія SmartWatch є давньою мрією Джона Айва, головного дизайнера Apple. Фото: wired.com

Компанії-виробники традиційних годинників не надто зацікавлені у розвитку власного бізнесу розумних годинників. Головний виконавчий директор компанії Fossil (FOSL) Коста Картсотіс розповів, що, хоча його компанія уважно придивляється до можливості створити власний smartwatch, все ж, вони дійшли до висновку, що реальні гроші є сьогодні на ринку традиційних годинників.

Apple хоче скористатися нагодою здійснити новий прорив. З моменту свого піку у вересні, акції компанії різко впали більш ніж на третину - до $ 425 - через стурбованість інвесторів щодо уповільнення показників продажів iPhone і зростання конкуренції з боку Samsung Electronics. Технологія SmartWatch є давньою мрією головного дизайнера Apple Джона Айва, великого любителя розкішних годинників. Ще всередині 2000-х років він відправив свою команду спеціалістів ознайомитися з роботою годинникових заводів, а Скотт Уїлсон розповідає, що він випросив у нього цілу коробку із спортивними годинниками Nike. (Нам не пощастило отримати у Айва коментар з цього приводу).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple та Samsung - закляті друзі на все життя

Наразі незрозуміло, чи зможе Apple переконати своїх клієнтів розділити мрію Айва, а особливо, якщо його годинник виявиться доволі периферійним у своєму застосуванні та вимагатиме від користувачів діставати їх телефон для того, скажімо, щоб відповісти на дзвінок або повідомлення. Тим не менш, аналітик NPD Group Маршал Коен каже, що якщо будь-яка компанія готова сьогодні здійснити цей прорив, нею може бути лише Apple.

"У них є така можливість, - стверджує Коен, - Змусити тих, що володіють мобільним телефоном, купити собі на додачу ще один годинник".

Оригінал: Bloomberg BusinessWeek

Переклад: iPress.ua

Експерти заликають: настав час спрямувати заморожені активи росії в Україну. Проте міністри G7 готові віддати тільки відсотки
Експерти заликають: настав час спрямувати заморожені активи росії в Україну. Проте міністри G7 готові віддати тільки відсотки
Нафтодолари продовжують годувати російську військову машину. Хоча багато російських суден простоюють у портах
Нафтодолари продовжують годувати російську військову машину. Хоча багато російських суден простоюють у портах
Харківський наступ: останній великий удар путіна? Гігантська афера та фіговий листок. Частина ІІ – Ендрю Таннер
Харківський наступ: останній великий удар путіна? Гігантська афера та фіговий листок. Частина ІІ – Ендрю Таннер
Купер рекомендує. Харківський наступ: останній великий удар путіна? Частина І – Ендрю Таннер
Купер рекомендує. Харківський наступ: останній великий удар путіна? Частина І – Ендрю Таннер
Грузинська весна: росія наступає. Як на це має реагувати Захід – Atlantic Council
Грузинська весна: росія наступає. Як на це має реагувати Захід – Atlantic Council
Україна пролонговує 1938 рік для Європи. Чому Естонія, Латвія та Литва балансують на тонкій межі між тривогою та зневірою – Едвард Лукас
Україна пролонговує 1938 рік для Європи. Чому Естонія, Латвія та Литва балансують на тонкій межі між тривогою та зневірою – Едвард Лукас
Прогноз чи реальність? Світові ЗМІ пишуть про грандіозні успіхи росіян, яких насправді немає – Філліпс О'Брайен
Прогноз чи реальність? Світові ЗМІ пишуть про грандіозні успіхи росіян, яких насправді немає – Філліпс О'Брайен
Ситуація на Харківському напрямку під контролем ЗСУ. На інших напрямках теж прогнозовано – Том Купер
Ситуація на Харківському напрямку під контролем ЗСУ. На інших напрямках теж прогнозовано – Том Купер