Неочевидна логіка Facebook
Будучи активним користувачем Facebook і постійно експериментуючи з соціальною мережею, я став помічати, що багато речей останнім часом стали працювати зовсім не так, як це було спочатку. То лайки ніхто з друзів не помічає, то нові фотографії не коментують, а буває, що і крос-постів з іншої соціальної мережі наче й не було ...
Песимізація сторонніх додатків
Все, що додається в соціальну мережу за допомогою сторонніх програм, які дозволяють "заодно" відправити інформацію і в Facebook, має куди більш низький пріоритет в "видачі" новинних стрічок, ніж опубліковане безпосередньо.
Завантажте фотографію через сайт самостійно, або відправте її крос-постом з будь-якого іншого додатка і порівняйте відгук. Навіть Instagram, який, здавалося б, повинен був давно зріднитися з Facebook, не позбавлений цього недоліку.
Як працює кнопка Like на сайтах?
Чесно кажучи, останнім часом зовсім не очевидно як вона працює. Красива історія про те, що натискаєш на неї і всі твої друзі відразу бачать, що тобі подобається - відходить у минуле. Або, принаймні, Facebook робить все для того, що б саме так здавалося.
Якщо скопіювати URL сторінки безпосередньо і написати до неї коментар - це побачить набагато більша кількість ваших друзів, ніж якщо б ви натиснули кнопку Like на сайті і завантажили цей коментар у випадаюче меню.
Нові фотографії в альбомах
Припустім, ви відправилися у відпустку або на конференцію. І публікуєте фотографії не всі одночасно в кінці, а кількома порціями під час заходу в уже існуючий альбом.
Судячи з усього, першу партію фотографій, яка була завантажена разом із створенням альбому, тепер у Facebook побачать значно більше людей, ніж ті, які "дозаливаются" потім.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими
Насправді таких неочевидних речей куди більше. Просто саме з цими трьома я стикаюся постійно. Доповнюйте список порадами в коментарях.
Оригінал: ain.ua