Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Французи заробляють, їдучи на роботу велосипедом

Французи заробляють, їдучи на роботу велосипедом
Фото: mytravelsmylife.blogspot.com
Їдете на роботу велосипедом? Отримайте доплату до своєї заробітної платні. На жаль, поки що лише Франції, Німеччині, Нідерландах, Данії і Бельгії.

Париж став першим містом на світі, яке нещодавно запустило прокат велосипедів для дітей віком від 2 до 8 років. Система, що називається P'tit Vélib пропонує чотири види велосипедів серед яких є й без педалей – для наймолодших дітей, на чотирьох колесах – для трохи старших і більші – для тих діток, які опанували їзду на двох колесах. Разом із велосипедлм на прокат можна взяти захисний шолом.

Малі французи маю на вибір 300 двоколісних транспортних засобів на п’яти станціях прокату, які розташовані поблизу парків і велодоріжок. Прокат велосипеду на годину коштує €4-8, на день - €12.

"Добрі звички варто прищеплювати змалечку. Для цього мер Парижу хоче познайомити дітей із екологічним видом транспорту", - можна прочитати на головній інтернет-сторінці велопрокату. Ініціатива також вчить дітей безпечній їзді.

ЧИТАЙТЕ: Велосипеди: що треба про них знати, перед тим, як купувати

Дорослі парижани та гості міста із 2007 року користуються прокатом велосипедів. Для них у місті працює третій у світі за кількістю велосипедів прокат, який щодня пропонує 20 тис двоколісних.

Але це ще не усі стимули для велосипедистів. У червні міністерство транспорту розпочало реалізацію програми "План вело", яка триватиме впродовж шести місяців і має переконати французів відмовитися від автомобілів і пересісти на велосипеди. Близько 20 компаній і держустанов погодились платити своїм працівникам 25 євроцентів за кожен кілометр, який вони проїхали на велосипеді на роботу. Ці доплати звільнені від оподаткування.

Звичайно, державний бюджет від цього втратить. Але влада переконана, що в довшій перспективі вона виграє.

"Дослідження показують, що працівники, які регулярно їздять на роботу велосипедами рідше йдуть на лікарняні, а здоровий працівник більш продуктивний", - пояснив Gazeta Wyborcza Хольгер Хоболд із Європейської асоціації велосипедистів у Брюсселі.

"Менша кількість автомобілів на вулицях також менше викидів і очищення повітря", - додає Хоболд. Забруднене повітря у Парижі є проблемою, що стрімко зростає. У березні смог паралізував столицю і влада ввела обмеження на пересування автомобільним транспортом.

Програми, які спрямовані на заохочення працівників користуватися велосипедами діють у багатьох країнах. Такого типу заохочення діють в Нідерландах, Німеччині, Бельгії і Данії. У Бельгії, наприклад, така програма діє ще з 1997 року. Нині бельгійці отримують 22 євроценти за кожен кілометр на роботу і назад. У 2005 році 7,8% бельгійців їздили на роботу велосипедами, у 2011 – 8,7%.

У Великобританії із 1999 року працедавці можуть купувати своїм працівникам велосипеди і обладнання до них без оподаткування. Упродовж 2001-2011 років кількість людей, які їздили на роботу велосипедом з 77 тис до 155 тис. важко сказати, скільки тих людей пересіли на велосипеди через урядові стимули.

"Щораз більше людей обирають велосипед через моду на цей вид транспорту", - каже Хольгер Хоболд.

Економічне видання "Les Echos" пише, що в 66-мільйонній Франції більше 3 мільйонів людей регулярно їздять велосипедом на роботу, а ще 17 млн ​​роблять це принаймні раз на тиждень. Уряд сподівається, що гроші ефективно спонукатимуть більше людей залишати машини в гаражах і пересідати на велосипеди.

Французи прийняли урядову ініціативу із задоволенням. Однак багато хто вважає, що уряд має зайнятись створенням нових робочих місць, бо щораз більше людей не мають куди їздити велосипедами. Рівень безробіття в країні у червні виріс до 11%.

Джерело: wyborcza.pl

Переклад: iPress.ua

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight