Крюківський завод почав випробування власного "хюндаю"
Про це повідомляє прес-служба КВБЗ.
Усі системи остаточно відрегулюють
Потяг пройде попереднє випробування на Придніпровській залізниці. Тут спеціалісти проектно-конструкторського управління КВБЗ остаточно відрегулює контактну мережу постійного струму.
Працівники заводу з представниками галузевої науки відпрацюють взаємодію системи керування потягом і систем життєзабезпечення та безпеки.
Окрім перевірки на Придніпровській залізниці, яка електрифікована постійним струмом, крюківський швидкісний міжрегіональний електропотяг повинен пройти випробування на ділянках Південно-західної залізниці, яка електрифікована змінним струмом.
КВБЗ – єдиний в СНД, який випускає вантажні та пасажирські вагони. Також тут виробляють запчастини для вагонів метро та ескалаторів та дорожню техніку. Продукція заводу постачається більш, ніж у 20 країн світу.
З "Укрзалізницею" важко домовлятись
Як повідомили iPress у прес-службі КВБЗ, випробування потягу мають остаточно завершитись до початку серпня. Після цього, якщо тестування відбудеться вдало, потяги будуть готові перевозити пасажирів.
Щодо зацікавленості у закупівлі потягів, то наміри про це, за словами прес-служби, висловила Донецька залізниця, яка планує придбати два потяги.
"Все залежатиме від випробувань. Інші заявки, наскільки нам відомо, ще не надходили, це затратна справа. До того ж, "Укрзалізниця" не зовсім добрий друг", - сказали в прес-службі.
У прес-службі "Укрзалізниці" iPress повідомили, що справді існує угода на закупівлю двох потягів Крюківського заводу, проте точно відповісти, чи буде вона виконана, не змогли. Представники прес-служби зазначили, що, окрім випробувань, ухвалити рішення про закупівлю має спеціальна комісія.
Нагадаємо, раніше віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури України Борис Колесніков заявляв, що потяги виробництва Крюківського заводу на10% дешевші за швидкісні Hyundai, але вони ще не пройшли випробування.
Тому, за словами Бориса Колеснікова, для "Укрзалізниці" купили корейські потяги. Зараз їх 4, а протягом року залізницею України мають курсувати вже 10 швидкісних потягів іноземного виробництва. Окрім того, що один Hyundai коштує $29 млн, в Україні немає бази для їх обслуговування.
"Укрзалізниця" виготовлятиме потяги з чехами
Державна адміністрація залізничного транспорту України спільно з компанією Skoda планує розпочати виготовлення електровозів подвійного живлення (двосистемних електровозів).
Про це розповів перший заступник Генерального директора Укрзалізниці Миколи Сергієнко, передає прес-служба підприємства.
"Сьогодні доопрацьовуються фінансові умови, і, думаю, уже на початку липня з компанією Skoda буде підписаний договір про створення спільного підприємства. Планується, що перші п'ять електровозів буде побудовано у Чехії, а починаючи з шостого - в Україні на Запорізькому електровозоремонтному заводі", - інформував він.
За словами чиновника, для проекту зведуть новий складальний цех. Крім нового устаткування використовуватиметься і існуюче на Запорізькому електровозоремонтному заводі.
Микола Сергієнко зазначив, що при виготовлені електровозів використовуватимуться українські комплектуючі: "З чеською стороною ми узгодили цифру в 60%. Можливо, у перспективі ми доведемо її до 70%", - додав перший заступник гендиректора Укрзалізниці.