Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Міністерство інформполітики витратить на рекламу понад 20 мільйонів гривень

Міністерство інформполітики витратить на рекламу понад 20 мільйонів гривень
Фото: mip.gov.ua
Міністерство інформаційної політики оголосило тендер на розміщення інформаційної продукції на щитах, призмах, сітілайтах і лайтбоксах за 16,2 мільйона гривень.

Про це йдеться в тендерній документації в системі публічних закупівель ProZorro, повідомляють "Українські Новини".

Переможець тендеру повинен у період із 5 травня по 24 грудня 2018 року надати міністерству послуги з розміщення й демонстрації інформаційної продукції на зовнішніх рекламних носіях, які включають безпосереднє розміщення продукції щонайменше на 350 основних площинах з ротаціями на вимогу замовника. Також він повинен резервувати 5% площин для оперативної заміни, проводити наклеювання й демонтаж сюжетів інформаційної продукції в орієнтовній кількості 20 ротацій за весь період. На виконавця покладено контроль якості візуального зображення й передачу міністерству фотозвітів наданих послуг.

У тендерній документації зазначено перелік адрес місцезнаходження площин, які повинні обов'язково бути включені в адресну програму, зокрема, аеропорти в Одесі, Харкові, Львові, Борисполі (Київська область).

Аукціон відбудеться 26 квітня, тендерні пропозиції подали дві компанії – дочірнє підприємство "ПЕРЕХІД АУТДОР" і ТОВ "МЕГАПОЛІС ІНВЕСТ ПЛЮС".

Також Міністерство інформаційної політики має намір домовитися про надання рекламних і маркетингових послуг в Інтернеті за 3 954 181 грн з товариством з обмеженою відповідальністю "С8 НЕТВОРК", що виграло відповідний тендер, про що йдеться в інформації, оприлюдненій у системі публічних закупівель ProZorro.

Тендерні пропозиції з розміщення, поширення й демонстрації інформації в мережі Інтернет також надали ТОВ "СПЕЙС.ЮА" і ТОВ "Комп'ютерні інформаційні технології", однак їхня вартість була вищою.

Очікувана ціна закупівлі становила 4 185 000 гривень.

Строк надання послуг – до 31 грудня 2018 року.

Відповідний договір з "С8 НЕТВОРК" ще не укладено.

Кінцевими бенефіціарами компанії є Володимир Михалко, Анжеліка Рубежкова й Іван Савченко.

Нагадаємо, Міністерство інформаційної політики України підготувало новий перелік сайтів, які відомство пропонує заборонити у країні.

Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Макрон зустрічається з Сі. Два імператори на порозі двох воєн – огляд ЗМІ
Макрон зустрічається з Сі. Два імператори на порозі двох воєн – огляд ЗМІ
Лінії стабілізуються. Реальна історія останніх місяців війни – Філліпс О'Брайен
Лінії стабілізуються. Реальна історія останніх місяців війни – Філліпс О'Брайен
Боротьба з ППО супротивника  по-українськи. Українці ефективно знищують російську ППО вздовж лінії фронту – Том Купер
Боротьба з ППО супротивника по-українськи. Українці ефективно знищують російську ППО вздовж лінії фронту – Том Купер
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко