Укрзалізниця виконує обіцянки: за затримку Hyundai на 2 години пропонує 19 грн
Про це розповіли пасажири корейського потягу.
Так, Юрій Вітьомський розповів, що купив квиток на Hyundai за 261 грн, але потяг так і не зміг рушити зі залізничного вокзалу Львова через чергову поламку, тому людей через 2 год пересадили до купейних вагонів потягу Львів-Київ за №91, вартість квитка у який становить 169 грн.
За словами Юрія Вітьомського, у Києві пасажирам запропонували компенсацію у розмірі від 6 до 19 грн. Окрім того, що багато хто через двогодинне чекання спізнився у справах чи навіть в аеропорт, людей змусили годину чекати поки Укрзалізниця проведе обрахунок.
"Пропонували гроші на руки, без жодної розписки, і заявили, що ми повинні здати свої квитки. Коли я пішов з’ясовувати ситуацію до чергової, мені дали довідки тільки про вартість квитків у Hyundai та в потязі №91. Різниця становить майже 100 грн, черговий від руки теж написав, що різниця має бути більшою. Але вони так вирішили і не стали нічого пояснювати", - сказав пасажир.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український конкурент Hyundai успішно пройшов випробування
Він додав, що старший касир та черговий по вокзалу відмовились від офіційних пояснень щодо розміру компенсацій, а з начальником вокзалу так людей і не з’єднали.
Також у потязі №91 пасажирам після двогодинного чекання на вокзалі у Львові відмовились дати постіль та матраци, але врахували їхню вартість у компенсації.
Пасажирам, які їхали у другому класі та ще й за студентським квитком взагалі відмовили у компенсації.
Нагадаємо, поламки швидкісного корейського потягу Hyundai, що почав курсувати Україною з початку літа, вже стали легендами. Укрзалізниця обіцяла, що у разі запізнень потягу виплачуватиме пасажирам компенсації.
Також уряд скасував ПДВ на квитки на швидкісний потяг, аби привабити більше пасажирів.
Джерело: ZiK