Як компанія "Воля" "розводить" своїх клієнтів на гроші
Приходив технік з Компанії Воля. Підключив новий модем, забувши забрати старий, хоч йому кілька разів його давали в руки. Приходить повідомлення від компанії "Воля" - "оскільки ви не повернули нам модем, ми викатуємо вам штраф в 250 гривень, а якщо не заплатите - відключимо інтернет, і взагалі вам піз..ец".
Дзвонимо у компанію "Воля", розповідаємо ситуацію, нам відповідають: "Ну то їжджайте у наш сервісний центр, привезіть модем, і ми вибачимо штраф".
Передзвонюємо у компанію "Воля" ще раз, аби вточнити: "Ми правильно зрозуміли - ми маємо підірватися у власний робочий час, мотнутися кабанцом у ваш центр, який знаходиться біс зна де, аби виправити фак-ап вашого техніка, і тоді ви не будете нас штрафувати"?..
На жаль, розмову ми не закінчили, бо на телефоні закінчилися кошти.
А за хвилину нам передзвонює робот, аби спитати - "якщо ви задоволені роботою оператора, натисніть "1"...
Курва! Сергій Бойко! Чого мені передзвонює робот, якщо має технічна служба? Яка різниця, чи ввічливо вислуховував моє ричання оператор кол-центру, якщо проблема навіть не думає вирішуватись?
Оригінал: facebook.com