Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Понад 45 кілометрів, така черга із вантажівок утворилась на українсько-польському кордоні

Понад 45 кілометрів, така черга із вантажівок утворилась на українсько-польському кордоні
Фото: з вільного доступу
З польської сторони необхідно збільшити кількість працівників фітосанітарних та ветеринарних служб, аби врегулювати ситуацію на українсько-польському кордоні із затримкою вантажних автомобілів, черги з яких перевищують 45 кілометрів.
Таку думку висловив заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм у Telegram.
 
"Цього тижня був побитий історичний рекорд: черга з вантажних автівок до пункту пропуску Ягодин на польському кордоні перетнула межу у 45 кілометрів. Це точно не ті рекорди, яких нам зараз не вистачає. Водії живуть на узбіччі біля пунктів пропуску, у жахливих умовах, по тижню, і більше, втрачаючи дохід", - зазначив він.
 
Представник міністерства уточнив, що кількість працівників обох служб збільшилась майже у 1,5 раза, а середній час проходження одного авто через українські служби зменшився до 10-15 хвилин. Втім, потік із тисячі автівок усе одно упирається в корок на польському боці.
 
У докризовий період польські фітосанітарні та ветеринарні служби приймали близько 80 вантажівок на добу, а станом на зараз кількість транспортних засобів зменшилася в рази, наприклад, 28 серпня мова йде про 12 вантажівок, а 31 серпня – лише 19.
 
"Рішення є. Ми його пропонували багато разів, на багатьох закритих, відкритих, спільних та двосторонніх зустрічах. Воно дуже просте: збільшити на польській стороні кількість працівників фітосанітарних та ветеринарних служб. Просто потрібно більше людей, що проводять контроль з польського боку", - резюмував він.
 
Нагадаємо, що також з понеділка, 5 вересня, призупинить роботу пункт пропуску "Устилуг" на кордоні з Польщею.
 
 
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівнію Відтак маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівнію Відтак маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман