Цукерберг заговорив про рекламу на Instagram
Багато аналітиків вважають, що недавно введений функціонал публікації відео може стати хорошим рекламним майданчиком.
"Такі кардинальні рішення для Facebook важкі, так як соцмережа існує в умовах жорсткої конкуренції, тому важко сказати, коли компанія зважиться запустити рекламу, яка може відлякати користувачів", - вважає Йоссеф Скалі з Cantor Fitzgerald.
"Я думаю, що менеджмент компанії зараз є гіперчутливим до думок користувачів. Усі сервіси ведуть боротьбу за користувачів, і якщо реклами буде багато, аудиторію не втримати від міграції на інші ресурси", - додав Скалі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "ВКонтакте" запустила імпорт фотографій з Instagram
Глава Facebook заявив на це таке:
"Кевін (Кевін Сістром, творець Instagram) завжди ясно давав зрозуміти, що Instagram - це бізнес і з часом ми очікуємо отримати від ресурсу чималий дохід. Але зараз ми впевнені, що наші зусилля мають зосереджуватися на зміцненні позицій Instafram, а коли час настане, ми подумаємо і про впровадження реклами", - сказав він.
У той час як більшість користувачів не особливо люблять рекламні оголошення, часто введення банерів є резонною ціною безкоштовного використання сервісу. Крім того, якщо говорити про варіанти монетизації таких сервісів, традиційна рекламна модель визнається найбільш успішною.