Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У США представили електробус, який працюватиме на довгих дистанціях

У США представили електробус, який працюватиме на довгих дистанціях
Фото: science.compulenta.ru
Конструктори з Університету Юти (США) представили електробус із бездротовою підзарядкою, яку можна здійснювати на зупинках громадського транспорту.

Наразі підзарядка може забезпечити Aggie Bus всього 25 кВт миттєвої потужності, а з урахуванням того, що зупинки рідко тривають довше кількох хвилин, довгі маршрути без стоянок на кінцевій наразі не підходять для цієї експериментальної машини.

Проте вже зараз американські дослідники розробляють наступну модель, Wireless Advanced Vehicle Electrification, яка здатна отримувати вхідний потік потужністю до 50 кВт. Модифікація дозволить інтенсивніше заряджати автобус на зупинках, а значить, використовувати електробуси на довших дистанціях.

Проблемою наразі залишається лише те, що навіть зменшені завдяки частій підзарядці літієві акумулятори, хоча й різко знижують вартість і вагу електробуса в порівнянні з повністю автономним, все ж не можуть швидко отримати енергію від індукційних пластин: швидкість накопичення енергії літієвими батареями обмежена.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: General Motors знову випускатиме електромобілі

Подібне обмеження вже змусило китайців, які раніше створили і запустили в експлуатацію такі автобуси, використовувати замість акумуляторів суперкондесатори. Завдяки блискавичному накопиченню енергії такі електробуси здатні їздити на міських маршрутах будь-якої довжини. Лише б проміжки між зупинками не були більше 4,8 км. На зупинках же (на кожній!) автобуси живляться від розеток у момент посадки-висадки пасажирів (питома ємність суперконденсаторів значно менша, ніж у акумуляторів).

Із переваг випробовуваної американцями системи варто виокремити широкий діапазон можливого зазору при бездротовій передачі (до 15 см від днища електробуса до зарядної пластини на зупинці) і високий ККД - 90%.

Крім КНР, електробуси із бездротовою зарядкою використовують із 2003 року в Турині (Італія) і з 2010 року - в Утрехті (Нідерланди). У всіх випадках вони показали меншу електричну ефективність, ніж тролейбуси, але не вимагають розгортання дротових мереж і володіють великими потенційними можливостями для зміни маршрутних ліній, а також у маневрах на дорозі.

За матеріалами: Wired.

"Дипломатичний" підхід Зеленського не працює із західними ідіотами. Тим часом Україні загрожує дефіцит комплектуючих для БПЛА – Том Купер
Візит Зеленського до США. Що побачили та почули американські журналісти – огляд ЗМІ
Візит Зеленського до США. Що побачили та почули американські журналісти – огляд ЗМІ
Перемога у війні по-українськи. Коли США – слабка ланка – Джонатан Світ та Марк Тот
Перемога у війні по-українськи. Коли США – слабка ланка – Джонатан Світ та Марк Тот
Панічні настрої. Пропагандони путіна усвідомлюють, як сильно вони облажалися – Джулія Девіс
Панічні настрої. Пропагандони путіна усвідомлюють, як сильно вони облажалися – Джулія Девіс
Бути чи не бути. Україна і спадщина Байдена – Тімоті Снайдер
Бути чи не бути. Україна і спадщина Байдена – Тімоті Снайдер
Для України. Франція модернізує свої літаки Mirage 2000 цікавими новинками – Том Купер
Для України. Франція модернізує свої літаки Mirage 2000 цікавими новинками – Том Купер
Захід повинен розв'язати Україні руки. Не може бути сталого миру в Європі без безпеки для України – Микола Бєлєсков
Захід повинен розв'язати Україні руки. Не може бути сталого миру в Європі без безпеки для України – Микола Бєлєсков
На дні океану. росія прагне нанести удар по ахіллесовій п'яті західних економік – Андрій Риженко
На дні океану. росія прагне нанести удар по ахіллесовій п'яті західних економік – Андрій Риженко