Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У США представили електробус, який працюватиме на довгих дистанціях

У США представили електробус, який працюватиме на довгих дистанціях
Фото: science.compulenta.ru
Конструктори з Університету Юти (США) представили електробус із бездротовою підзарядкою, яку можна здійснювати на зупинках громадського транспорту.

Наразі підзарядка може забезпечити Aggie Bus всього 25 кВт миттєвої потужності, а з урахуванням того, що зупинки рідко тривають довше кількох хвилин, довгі маршрути без стоянок на кінцевій наразі не підходять для цієї експериментальної машини.

Проте вже зараз американські дослідники розробляють наступну модель, Wireless Advanced Vehicle Electrification, яка здатна отримувати вхідний потік потужністю до 50 кВт. Модифікація дозволить інтенсивніше заряджати автобус на зупинках, а значить, використовувати електробуси на довших дистанціях.

Проблемою наразі залишається лише те, що навіть зменшені завдяки частій підзарядці літієві акумулятори, хоча й різко знижують вартість і вагу електробуса в порівнянні з повністю автономним, все ж не можуть швидко отримати енергію від індукційних пластин: швидкість накопичення енергії літієвими батареями обмежена.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: General Motors знову випускатиме електромобілі

Подібне обмеження вже змусило китайців, які раніше створили і запустили в експлуатацію такі автобуси, використовувати замість акумуляторів суперкондесатори. Завдяки блискавичному накопиченню енергії такі електробуси здатні їздити на міських маршрутах будь-якої довжини. Лише б проміжки між зупинками не були більше 4,8 км. На зупинках же (на кожній!) автобуси живляться від розеток у момент посадки-висадки пасажирів (питома ємність суперконденсаторів значно менша, ніж у акумуляторів).

Із переваг випробовуваної американцями системи варто виокремити широкий діапазон можливого зазору при бездротовій передачі (до 15 см від днища електробуса до зарядної пластини на зупинці) і високий ККД - 90%.

Крім КНР, електробуси із бездротовою зарядкою використовують із 2003 року в Турині (Італія) і з 2010 року - в Утрехті (Нідерланди). У всіх випадках вони показали меншу електричну ефективність, ніж тролейбуси, але не вимагають розгортання дротових мереж і володіють великими потенційними можливостями для зміни маршрутних ліній, а також у маневрах на дорозі.

За матеріалами: Wired.

Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на Кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на Кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Україна виграє війну на морі. Боротьба з російськими танкерами лише розпочалася – Філліпс О'Брайен
Україна виграє війну на морі. Боротьба з російськими танкерами лише розпочалася – Філліпс О'Брайен