Білоруси обіцяють втопити Україну в молоці
Потужностей всіх заводів "М'ясомолпрома" цілком вистачить, щоб забезпечити молоком кожного шостого українця, пише журнал Forbеs.
"Для більш комфортного виходу на ринок країни холдинг має намір придбати 50% "Білоруської аграрної компанії" в Україні, найбільшого постачальника білоруського цукру під час його дефіциту в 2008-2010 роках", - пише видання.
Перші поставки молочних продуктів відбудуться в I кварталі 2013-го. Почати "М'ясомолпром" планує з 500 т в місяць. "Потім подивимося на рівні продажів, і, якщо буде попит, будемо нарощувати обсяги імпорту", - зазначає гендиректор "Міноблм'ясомолпром" Сергій Криштапович.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Усе домашнє молоко з ринків небезпечне для здоров’я
За словами керівника, як канали реалізації продукції вони будуть використовувати лише великі національні роздрібні мережі. А такі магазини, як "Білоруські продукти" - "М'ясомолпром" не цікавлять
Холдинг сподівається отримати нішу винятково у преміум-сегменті. "Ми уважно вивчили роздріб, і з окремих позицій нам буде дуже цікаво виступати нарівні з українськими товарами - мати свою так би мовити полицю в магазині. Ми втопимо Україну в молоці", - наголосив Криштапович.
Холдинг втече із українського ринку до кінця 2013 року
Натомість, українські компанії не бачать в "М'ясомолпромі" небезпечного конкурента, незважаючи на його амбіційні плани.
Саме заявлені обсяги поставок змусили українських молочників засумніватися, що білоруський колега адекватно оцінює місцевий ринок і своє місце на ньому, пише видання.
"У преміальному сегменті вони не продадуть 500 т", - упевнений голова ради директорів Союзу молочних підприємств України, директор Білоцерківського молочного комбінату Вадим Чагаровський.
"М'ясомолпрому" не допоможе і "ореол натуральності"
Зокрема, видання пише, що білоруський "Савушкін продукт" працює в Україні вже кілька років і досі не зумів навіть наблизитися до таких обсягів імпорту.
Комерційний директор молочної компанії "Галичина" Іван Соломатін підтримує думку колег та наголошує, що "М'ясомолпрому" не допоможе і "ореол натуральності".
"У короткостроковій перспективі, особливо в умовах нинішнього дефіциту сировини, допускаю, що вони зможуть продавати навіть 500 т. Але з часом споживач почне розбиратися, що є міф, а що правда, і конкуренція зробить свою справу - холдинг не зможе боротися за свої позиції, не зможе бути гнучким і конкурувати", - каже він.
На думку бізнесмена, білоруська компанія зійде з дистанції ще до кінця 2013-го.