Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Hyundai їздитиме ще швидше

Hyundai їздитиме ще швидше
Фото: ЕРА
Державна адміністрація залізничного транспорту України обіцяє, що скоро завершиться підготовка усіх ділянок, якими рухаються швидкісні потяги категорії Інтерсіті+, до збільшення швидкості.

Про це сказав перший заступник начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігор Бреус під час брифінгу сьогодні.

Замало вклали коштів

Ігор Бреус запевнив, що швидкість потягів Hyundai Rotem збільшиться.

"На жаль, те, що до сьогодні вклали в інфраструктуру, дало можливість підвищити швидкість не на всіх ділянках. Водночас не можна виконати такого колосального обсягу робіт у напрямку 700-800 км, аби підвищити разову швидкість 160 км/год. Програму не завершено, швидкість підніматиметься", - сказав чиновник.

Нагадаємо, згідно з експериментальним графіком руху швидкісних потягів, який діятиме до першого вересня цього року, Hyundai повинен долати відстань між Києвом та Харковом за 4 год 25 хв зі швидкістю понад 106 км/год, між Києвом та Львовом – за 4 год 55 хв зі швидкістю понад 116 км/гож, а між Києвом та Донецьком – за 6 год 30 хв зі швидкістю понад 112 км/год.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai поставив новий рекорд: запізнення на 5 годин

Корейський швидкісний потяг регіонального сполучення, згідно з його технічними характеристиками, може розвивати швидкість до 200 км/год.

З того часу, як Hyundai Rotem почав курсувати українськими коліями, він неодноразово затримувався в дорозі з технічних причин, ламався та зупинявся серед поля. Укрзалізниця навіть обіцяла розробити схему компенсації пасажирам Hyundai, які запізнились через затримку потягу. Окрім того, пасажири скаржаться на відсутність обіцяного інтернет-зв'язку в потягах, ланч-боксів у вагонах першого класу та постійні поломки кондиціонерів.

В Україні працює Крюківський вагонобудівний завод, який випускає регіональні швидкісні потяги, які також можуть розвивати швидкість до 200 км/год та коштують значно дешевше за корейські аналоги. Проте Укрзалізниця відмовилась від їх придбання.

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен